مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:352023-08-24سياسي

برگزیدگان پویش کتابخوانی هیس طوری معرفی شدند


پویش کتابخوانی هیس طوری با معرفی نوجوانان برگزیده به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اختتامیه پویش کتابخوانی هیس طوری در کاخ سعدآباد برگزار شد.

علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در این مراسم با بیان اینکه هر فردی هویت نداشته باشد، موجودیت ندارد، اظهار کرد: دشمن برای دستیابی به منافع خود همواره سعی می کند که هویت و مرزهای هویتی ما را مخدوش کند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: ما دارای ارکان و ریشه های زیرساختی بسیار قوی هستیم لذا شما جوانان که آینده سازان این کشور و نظام هستید قطعا یک مسؤولیت سنگینی را برای صیانت از مرزهای هویتی بر دوش دارید لذا هدف دشمن هم، شما هستید.

معاون وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه امروزه برای صیانت از هویت کشورمان مسؤولیت داریم، افزود: شما جوانان با داشتن پوشه ارزشمند از تاریخ این ملت، باید آمادگی میدان داری برای صیانت از مرزهای ملت ایران را داشته باشید؛ امیدوارم این گردهمایی اندیشه ورز ترویج پیدا کند و در عرصه های متنوعی در کشور زیرساخت توانمندی علمی جوانان را فراهم کند.

باقری عنوان کرد: امروز که دشمن در تمام جبهه ها به ویژه عرصه فرهنگی با کارهای ضدفرهنگی قصد دارد هویت مسلمانان را مورد تهاجم قرار دهد، با اراده و توانمندی های علمی باید در مقابل این ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پویش کتابخوانی هیس طوری معرفی شدند

برگزیدگان پویش کتابخوانی هیس طوری معرفی شدند