مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-10اجتماعي

فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز استاندارد ممنوع است


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز استاندارد ممنوع است.

- مهدی حسین پور در گفتگو با اظهار کرد: رعایت مسائل ایمنی و توجه به استاندارد تجهیزات تفریحی به دلیل استفاده گسترده عمومی از این وسایل و ضرورت تأمین ایمنی در زمان بهره برداری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چراکه مراکز تفریحی شاید تنها مکانی باشد که کسی انتظار خطر و حادثه را ندارد.

وی افزود: در کشور ما اخذ گواهینامه استاندارد برای تجهیزات تفریحی اجباری بوده و تمام تجهیزات در تمامی مراحل از طراحی تا بهره برداری می بایست توسط شرکت های بازرسی مورد تأیید مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (سازمان ملی استاندارد ایران) بازرسی شده و پس از مطابقت کامل با استانداردهای مربوطه گواهینامه یک ساله صادر می شود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، تجهیزات و وسایل تفریحی مستقر در بوستان ها، پارک های آبی، زمین های بازی و شهربازی ها مشمول استاندارد اجباری است و بدون تاییدیه استاندارد فعالیت آنها ممنوع و صاحبان آنها ملزم به استانداردسازی تجهیزات هستند.

حسین پور در ادامه از شهروندان خواست هنگام استفاده از تجهیزات تفریحی از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و هرگونه تخلف را از طریق تلفن چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز استاندارد ممنوع است

فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز استاندارد ممنوع است