مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-02ورزشي

بدهی 6 میلیاردی چالش جدی وزنه برداری/ شرکت توسعه کوتاه نمی آید


رییس فدراسیون وزنه برداری از بدهی تقریبا 6 میلیاردی به شرکت توسعه و تجهیز خبر داد و گفت: این بدهی چالش اصلی فدراسیون شده و تلاش ها برای این که بتوانیم آن را «صفر» کنیم به جایی نرسیده است.

- رییس فدراسیون وزنه برداری از بدهی تقریبا 6 میلیاردی به شرکت توسعه و تجهیز خبر داد و گفت: این بدهی چالش اصلی فدراسیون شده و تلاش ها برای این که بتوانیم آن را صفر کنیم به جایی نرسیده است.

سجاد انوشیروانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره بدهی فدراسیون به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیون حدوداً 4 میلیارد و 600 میلیون تومان به شرکت توسعه و تجهیز بدهکار بود که چند وقت پیش هم بابت سالن کبکانیان در ورزشگاه شهید شیرودی، 700 تا 800 میلیون بدهکار شدیم که در مجموع بدهی ما به این شرکت نزدیک به 6 میلیارد تومان می شود.

چند وقت پیش در دیوان محاسبات از شرکت توسعه و تجهیز خواستند که بدهی خود را صفر کنند، بنابراین با توجه به این موضوع فدراسیون ها باید بدهی های خود را به شرکت پرداخت کنند.

بدهی به شرکت توسعه چالش اصلی ماست وی افزود: به اعتقاد من اماکن استادیوم آزادی برای ورزش های تخصصی است ولی متأسفانه بدهی سنگینی بابت این موضوع روی دست فدراسیون مانده و در این چند سال هم روی هم انباشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 6 میلیاردی چالش جدی وزنه برداری/ شرکت توسعه کوتاه نمی آید

بدهی 6 میلیاردی چالش جدی وزنه برداری/ شرکت توسعه کوتاه نمی آید