مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-14سياسي

وحدت و امنیت ملی در کلام رهبری


آنچه اهمیت وحدت ملی را از منظر رهبری 2 چندان می کند، این است که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در پرتویی از برکت معنوی وحدت به دست آمده و استمرار وحدت نیز عامل پویایی و ثبات نظام است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: دیدار مقام معظم رهبری با 2 هزار نفر از مردم سیستان بلوچستان و خراسان جنوبی ابعاد گسترده ای در جامعه، میان قومیت های مذهبی و اقوام ایرانی داشت.

این حضور و دیدار طیف های متنوع مردم دو استان مذکور شیعه و سنی با رهبر انقلاب خط بطلانی بر ادعاهای دشمنان در راستای ایجاد یأس و تفرقه در جامعه بود.

دشمن از دریچه های مختلف به دنبال تخریب وحدت و همبستگی ملی برای ایجاد تفرقه و دوری قومیت ها و مذاهب از یکدیگر و خدشه وارد کردن به امنیت ملی است، اما دیدار ثابت کرد مشکلات اقتصادی، برخی گلایه مندی ها و تبلیغات گسترده و سوء دشمنان توان ایجاد خلل در اراده مردم در پایبندی به اصول اصلی انقلاب ندارد.

نقش ویژه سیستان در وحدت قومی خطه سیستان و بلوچستان و مردم مقید و دیندار این استان  از دیرباز نقش ویژه و تأثیرگذاری در امنیت و وحدت قومی و مذهبی در کشور داشته اند؛ چنانچه دشمن به دلیل همین جایگاه قومی و مذهبی، علاقه بسیاری  به حضور و تأثیرگذاری بر این استان داشته است، بلکه بتواند مردم را از نظام و انقلاب دور کند و به انسجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و امنیت ملی در کلام رهبری

وحدت و امنیت ملی در کلام رهبری