مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-13سياسي

اجتماع بزرگ امت رسول الله از کرانه خزر تا صحن مطهر رضوی


فردا و همزمان با سالروز رحلت پیامبر مهر و رحمت اجتماع بزرگ مازندرانی ها و عزاداران امت رسول الله از کرانه خزر تا بارگاه مطهر حرم رضوی برگزار می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اجتماع بزرگ عزاداران امت رسول الله با حضور خانوادگی و هیئت های عزادار در شهرهای مختلف استان مازندران در کرانه خزر برگزار می شود.

مردم مازندران در ماه های محرم و صفر با برپایی آیین های عزاداری و عاشورایی عشق و شیدایی خود را به اهل بیت عصمت و طهارت نشان داده اند و همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی علیهم السلام و شهادت امام رضا علیه السلام بزرگترین اجتماع عزاداری را در گوشه و کنار استان برگزار می کنند.

همچنین مازندرانی ها طبق یک رسم قدیمی و نانوشته که ریشه در عمق جان آنها دارد، هر ساله همزمان با روزهای پایانی ماه صفر خود را به مشهد مقدس می رسانند تا در اجتماع بزرگ عزاداران امت رسول الله در حرم رضوی شرکت کنند.

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر برنامه های متنوعی در استان مازندران تدارک دیده شده است، آیین های عزاداری، خطبه خوانی و غیره از جمله آن است.

حجت الاسلام رضا خطیبی رییس اداره تبلیغات اسلامی نوشهر با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ امت رسول الله از کرانه خزر تا صحن مطهر رضوی

اجتماع بزرگ امت رسول الله از کرانه خزر تا صحن مطهر رضوی