مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-10بين الملل

گمانه زنی هایی از بازگشت ژنرال سوروویکین به ارتش روسیه


یک نویسنده روس در کامال تلگرامی خود مدعی شد که ژنرال سوروویکین، رییس برکنار شده هوافضای روسیه به عنوان رییس کمیته هماهنگی کشورهای همسود در امور دفاع هوایی انتخاب شده است.

- یک نویسنده روس در کامال تلگرامی خود مدعی شد که ژنرال سوروویکین، رییس برکنار شده هوافضای روسیه به عنوان رییس کمیته هماهنگی کشورهای همسود در امور دفاع هوایی انتخاب شده است.

این خبر هنوز از سوی مقامات رسمی روسیه تایید نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زاخار پریلپین، نویسنده مشهور روس در کانال تلگرامی خود به نقل از منابع خود گزارش داد: تمامی نمایندگان شورای وزیران دفاع کشورهای مستقل همسود (استقلال یافته از شوروی سابق) به نامزدی ژنرال سوروویکین، فرمانده سابق نیروهای هوافضای روسیه رای دادند.

چند روز پیش، سرهنگ ژنرال زوارزین، یکی از اعضای کمیته دومای دولتی، گفت که یک مقام خوب برای جانشینی ژنرال سوروویکین انتخاب خواهد شد.

در 8 اکتبر 2022 پوتین، رییس جمهور روسیه، ژنرال سوروویکین را به عنوان فرمانده کل عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین منصوب کرد - او اولین کسی بود که این سمت را پیدا کرد.

یک گزارش نیویورک تایمز، بر اساس یک جلسه توجیهی اطلاعاتی ایالات متحده، حاکی از آن بود که ژنرال سوروویکین از قبل از شورش واگنر اطلاع داشته و مقامات از او بازجویی می کنند تا ببینند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی هایی از بازگشت ژنرال سوروویکین به ارتش روسیه

گمانه زنی هایی از بازگشت ژنرال سوروویکین به ارتش روسیه