مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-30سياسي

ستاد خدمات سفر سمنان؛ در آماده باش کامل


دستگاه های مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر در دهه سوم ماه صفر در این استان برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به زائران باید در آماده باش کامل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه همزمان ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: تمام دستگاه های مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر در دهه سوم ماه صفر در استان سمنان برای پذیرایی و ارائه خدمات مطلوب به زائران باید در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان همراه سراهای بیماران را آماده سازی و بهسازی کرده تا در صورت مراجعه زائران و مسافران حادثه دیده و بیمار دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بانک های عامل نسبت به بازدید مستمر از خودپردازهای شهرها اقدام کنند؛ به هیچ عنوان پسندیده نیست که زائر و مسافری در استان سمنان با خودپردازهای خالی و غیرفعال مواجه شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: شهرداری های استان سمنان نظافت، بهسازی و بهبود و زیباسازی منظر شهری، بوستان ها، سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بوستان ها و پارک ها را با توجه به فرارسیدن دهه سوم ماه صفر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد خدمات سفر سمنان؛ در آماده باش کامل

ستاد خدمات سفر سمنان؛ در آماده باش کامل