مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-26بين الملل

لیبرمن: نتانیاهو خطری برای موجودیت اسراییل است


در ادامه جنگ کفتارها در رژیم صهیونیستی، وزیر دارایی سابق به نخست وزیر و وزیر امنیت داخلی این رژیم حمله کرد که نشان می دهد این درگیریها به جنگ داخلی نیز کشیده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویگدور لیبرمن رییس حزب افراطی اسراییل خانه ما و وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم به شدت حمله کرد.

وبسایت اسراییلی واللا به نقل از لیبرمن گزارش داد، بن گویر مسئول بی ثباتی در کرانه باختری بوده و نتانیاهو هم در تأمین امنیت اراضی اشغالی فلسطین شکست خورده و در حکومت هم ناکام است.

وی در ادامه درگیریهای داخلی که گریبان رژیم صهیونیستی را گرفته است، به نتانیاهو حمله کرد و گفت: نتانیاهو حتی یک روز دیگر هم نباید در قدرت بماند؛ زیرا خطر وجودی برای اسراییل به شمار می رود.

لیبرمن پیش از این هم تأکید کرده بود که بزرگترین خطر برای اسراییل نه ایران است، نه حزب الله، نه حماس بلکه بنیامین نتانیاهو است .

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، به لزوم ادامه سیاست ترور رهبران مقاومت فلسطین اشاره و ادعا کرد: باید فرماندهان تروریست (مقاومت) را از بین برد.

این، بن گویر است که نتوانسته است کنترل [اوضاع] کرانه باختری را به دست گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: نتانیاهو خطری برای موجودیت اسراییل است

لیبرمن: نتانیاهو خطری برای موجودیت اسراییل است