مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-28سياسي

«نقره کمر»تفرش روشن شد


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت؛ طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی روشنایی برق گردنه «نقره کمر» تفرش افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش، ظهر امروز همزمان با هفته دولت آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری و نقل جاده ای شهرستان تفرش با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار تفرش، معاون عمرانی استاندار و برخی مسوولین برگزار شد.

روح اله شمسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش در این آیین اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم و تأمین امنیت و آسایش راه، پروژه های شهرستان تفرش با مجموع اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل آسفالت پل طریزآباد به طول 1200 متر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و روکش آسفالت تفرش-خرازان-خانک به طول 18 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش همچنین با اشاره به احداث روشنایی طولی در گردنه نقره کمر به طول 3 هزار و 400 متر با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال گفت: پیشتر نیز این گردنه به دلیل اینکه یکی از برف گیرترین محورهای استان محسوب می شود، در روزهای گذشته به منظور تسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقره کمر»تفرش روشن شد

«نقره کمر»تفرش روشن شد