مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-07اجتماعي

خدمات اسکان و پذیرایی در 6 موکب اطراف حرم رضوی


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: شش موکب اطراف حرم به زائران خدمات اسکان را ارائه و علاوه بر آن به امکانات آشپزخانه، پذیرایی، - ارائه مشاوره، سرویس بهداشتی، حمام مجهز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر رییسیان زاده با اشاره به محورهای مختلف این خدمات اظهار کرد: محور اول برنامه های این مجموعه حمایت از مواکب و مجموعه های مردمی برای توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی آن ها بوده که شامل اسکان، پذیرایی، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، تعمیرات وسایل مختلف و… است.

حمایت از 350 مجموعه مردمی در طرح مشهد؛ خانه تو معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: بنیاد کرامت رضوی در قالب طرح مشهد؛ خانه تو ، اقلام حمایتی مورد نیاز میزبانی از زائران را در اختیار مجاوران میزبان قرار می دهد که شامل 50 تن برنج، 10 تن گوشت قرمز و مرغ، 20 تن شکر، 15 هزار عدد روغن، چای خشک و… خواهد بود و بین 350 مجموعه مردمی توزیع می شود.

وی در ادامه افزود: محور دوم این خدمت رسانی، خدمات اسکان زائرین در اطراف حرم مطهر است که در این راستا شش موکب جامع، شامل موکب شهید الداغی در ره باغ رضوان، موکب شهید شوشتری در ره باغ حضرت زهرا (س)، موکب شهید عارفی در بولوار شهدای حج، موکب شهید برونسی در خیابان طبرسی، موکب شهدای گمنام در میدان شهدا و موکب شهید سنجرانی در مجموعه تربیت بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات اسکان و پذیرایی در 6 موکب اطراف حرم رضوی

خدمات اسکان و پذیرایی در 6 موکب اطراف حرم رضوی