مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-03بين الملل

برگزاری نشست سه جانبه اقتصادی با ترکیه و عربستان در دستور کار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه بعدازظهر یکشنبه، پس از دیدار با «هاکان فیدان» همتای تُرک خود اظهار داشت: - وزیر امور خارجه از هدف گذاری ایران و ترکیه برای تبادلات تجاری 30 میلیارد یورویی خبر داد و با اشاره به ابراز تمایل ریاض اعلام کرد: برگزاری نشست سه جانبه اقتصادی با ترکیه و عربستان در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بعدازظهر یکشنبه، پس از دیدار با هاکان فیدان همتای تُرک خود اظهار داشت: گفتگو های خوب و مفیدی را با وزیر خارجه ترکیه درباره پیگیری توافقات دیدار اخیر رؤسای جمهور دو کشور در تهران داشتیم.

وی افزود: در این دیدار درباره همه ابعاد گفتگو های صورت گرفته با یکدیگر تبادل نظر کردیم و اجرای برنامه جامع همکاری های آنکارا و تهران را که چند ماه پیش در سفر رییس جمهور ترکیه به تهران انجام شد، مورد بحث قرار دادیم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: دو طرف اتفاق نظر داریم که برای رفع موانعی که در مسیر همکاری ها وجود دارد، باید سازوکار های موجود را مجدد فعال کنیم و از طریق نشست های تخصصی اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست سه جانبه اقتصادی با ترکیه و عربستان در دستور کار است

برگزاری نشست سه جانبه اقتصادی با ترکیه و عربستان در دستور کار است