مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-27اقتصادي

اختصاص بودجه ملی برای راه آهن اینچه برون به شاهرود


نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قیمت گندم، صنعت خودرو و نهاده های دامی در قالب شورا تعیین و قیمت گذاری شود بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس امانقلیچ شادمهر ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهارکرد: اتفاق بسیار مهم در دولت سیزدهم ایجاد ارتباط اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه و بازار جهانی است که در آینده نزدیک این تحول در سفره و معیشت اقتصادی مردم آشکار خواهدشد.

وی تصریح کرد: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار مدیران دولت سیزدهم تلاش دارند تا مشکلات کشور به ویژه اقتصادی را رفع کنند و در این دو سال تحول خوبی در حوزه های مختلف روی داده است گرچه ضعف هایی نیز وجود دارد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر موضوعاتی مانند قیمت خودرو، قیمت گندم، نهاده های دامی و غیره ذیل شورایی تعیین و قیمت گذاری شود بی شک بسیاری از مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی مرتفع خواهدشد.

وی با اشاره به چشم انداز و افق ترسیم شده برای استان گلستان ادامه داد: چشم انداز خوبی برای گلستان ترسیم شده و در این افق پروژه هایی که طی سالیان سال مغفول مانده و به آثارباستانی تبدیل شده بود به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه ملی برای راه آهن اینچه برون به شاهرود

اختصاص بودجه ملی برای راه آهن اینچه برون به شاهرود