مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-17بين الملل

وزیر لبنانی: به زودی شاهد پیشرفت در روند انتخاب رییس جمهور خواهیم بود


وزیر اطلاع رسانی دولت پیشبرد امور (موقت) لبنان در سخنانی با اشاره به بحران طولانی انتخاب رییس جمهوری جدید کشورش، از پیشرفت احتمالی در مسیر بستن این پرونده و پر کردن خلأ ریاست جمهوری در لبنان خبر داد.

- وزیر اطلاع رسانی دولت پیشبرد امور (موقت) لبنان در سخنانی با اشاره به بحران طولانی انتخاب رییس جمهوری جدید کشورش، از پیشرفت احتمالی در مسیر بستن این پرونده و پر کردن خلأ ریاست جمهوری در لبنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زیاد مکاری، وزیر اطلاع رسانی لبنان در گفت وگوی اختصاصی با عربی21 در این باره اعلام کرد: وضعیت لبنان در همه سطوح به دلیل بحران های غیرقابل حل پیچیده است؛ این بحران ها شامل سیاست، وخامت اوضاع امنیتی، بحران اقتصادی و معیشتی دشوار و مسائل دیگر ازجمله آوارگان سوری می شود.

وی درباره آخرین تحولات در پرونده انتخاب رییس جمهوری جدید لبنان گفت: امیدها به تلاش هایی است که در حال حاضر برای دستیابی به راه حل ها انجام می شود، از جمله این تلاش ها ابتکارعمل فرانسه است که در آن ژان ایو لودریان، میانجی و فرستاده ریاست جمهوری فرانسه با احزاب مختلف با هدف دستیابی به اجماع نظر و توافق گفت وگو می کند.

امیدواریم هر چه زودتر این تلاش ها با موفقیت به پایان برسد و ممکن است پیش از فصل زمستان پیشرفتی در مسیر حل و فصل این بحران حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر لبنانی: به زودی شاهد پیشرفت در روند انتخاب رییس جمهور خواهیم بود

وزیر لبنانی: به زودی شاهد پیشرفت در روند انتخاب رییس جمهور خواهیم بود