مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-10سياسي

کمک به محرومین باید بر اساس اولویت سنجی و ویژگی های قم انجام شود


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه سنت های خوبی که در باب امداد رسانی وجود داشته باید حفظ شود، گفت: کمیته امداد باید نیازهای مردم را اولویت سنجی کند و بر اساس اولویت هایی که برای جامعه مفید است و بر اساس ویژگی های شهر مقدس قم خدمات را ارائه دهد.

- ایسنا/قم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه سنت های خوبی که در باب امداد رسانی وجود داشته باید حفظ شود، گفت: کمیته امداد باید نیازهای مردم را اولویت سنجی کند و بر اساس اولویت هایی که برای جامعه مفید است و بر اساس ویژگی های شهر مقدس قم خدمات را ارائه دهد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام محمدطاها مهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که امروز 19 شهریورماه در سالن محراب حرم مطر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به عهدنامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر برای استانداری مصر، اظهار کرد: این عهدنامه در حقیقت منشور حکومت داری است که در همه عرصه های اداره جامعه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سعیدی با بیان اینکه هر بخش از حکومت باید از دیدگاه خود این عهدنامه را مورد ارزیابی قرار دهد و نقطه نظرات و موضع گیری های امیرالمؤمنین(ع) را استخراج کند و به کار گیرد، افزود: یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به محرومین باید بر اساس اولویت سنجی و ویژگی های قم انجام شود

کمک به محرومین باید بر اساس اولویت سنجی و ویژگی های قم انجام شود