مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 04:552023-09-01اقتصادي

جذب 933 نفر در طرح همیار طبیعت شهرستان میاندورود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندورود گفت: در دولت سیزدهم با برگزاری طرح همیار طبیعت 933 نفر در شهرستان میاندورود جذب شدند که کلاس آموزشی برای آنها برگزار شد.

- سید حمید ساداتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میاندورود اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، 28 هزار اصله نهال در شهرستان میاندورود توزیع و کاشته شد.

وی افزود: در امور زراعت چوب با مشارکت مردم در 90 هکتار از اراضی شهرستان میاندورود اجرای پروژه زراعت چوب داشتیم و به مساحت 2 هکتار پروژه جنگل کاری اجرا شده است.

 رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندورود بیان کرد: عرصه های مستعد به کاشت نهال در شهرستان میاندورود شناسایی و معرفی شدند.

ساداتی به طرح بیو مکانیک اشاره کرد و افزود: در شهرستان میاندورود در راستای اجرای پروژه آبخیزداری به مساحت 17 هکتار کاشت 6 هزار اصله نهال داشتیم.

وی تصریح کرد: با اعتبار 40 میلیون تومان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندورود اقدام به احداث ساختمان ایست و بازرسی کرد که افتتاح شده است.

ساداتی با اشاره به ساماندهی سواحل گهرباران، گفت: در راستای ساماندهی به سواحل گهرباران شهرستان میاندورود 150 عدد بنچ مارک ( کمر بند حفاظتی ) به مساحت 9 کیلومتر احداث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 933 نفر در طرح همیار طبیعت شهرستان میاندورود

جذب 933 نفر در طرح همیار طبیعت شهرستان میاندورود