مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-04اقتصادي

پاسخ شرکت توانیر به گزارش مهر در مورد مشکلات قطعی برق صنعتگران


شرکت توانیر در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر در مورد مشکلات قطعی برق صنعتگران استان تهران به همه مشترکان به ویژه صنعتگران اطمینان داد، که با همه توان برای ارائه خدمات حداکثری تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر 31 مرداد ماه 1402، شرکت توانیر در جوابیه ای اعلام کرد که به آگاهی می رساند به علت افزایش دمای هوا در نیمه ابتدایی هر سال و به تبع آن استفاده زیاد از وسایل سرمایشی مصرف برق در سراسر کشور به شدت زیاد می شود؛ علاوه بر این در سال های اخیر ذائقه مصرف از جانب مشترکان تغییر کرده و تمایل زیادی به استفاده از کولرهای گازی دارند و با توجه به اینکه کولرهای گازی چهار برابر بیشتر از کولرهای آبی برق مصرف می کنند نا ترازی در تولید و مصرف شدت یافته است.

در تابستان سال 1402 نیز با استناد به آمار بین 12 هزار تا 15 هزار مگاوات نا ترازی در تولید و مصرف انرژی برق داشته ایم بنابراین با توجه به هزینه های چند صد میلیون دلاری ساخت نیروگاه های جدید، بهترین راه حل برای جبران ناترازی در تولید و مصرف در ماه های گرم سال، به کارگیری برنامه ها و تدابیر مختلف از جمله جا به جایی بار صنایع و مشترکان عمده است.

در سال جاری با هدف اجرای مصوبه هیأت وزیران و ممانعت از خاموشی های بدون برنامه و تحمیل خسارت به صنایع کشور، وزارتخانه های نیرو و صمت توافق کردند برای تأمین برق پایدار، صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شرکت توانیر به گزارش مهر در مورد مشکلات قطعی برق صنعتگران

پاسخ شرکت توانیر به گزارش مهر در مورد مشکلات قطعی برق صنعتگران