مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-27سياسي

واگذاری 1000 واحد مسکونی در هفته دولت به شهروندان قمی


در بحث مسکن تاکنون 40 هزار واحد مسکونی ساخته شده که به مناسبت هفته دولت، تعداد 1000 واحد از آنها در این ایام تحویل صاحبانشان خواهد شد.

- ایسنا/قم معاون استاندار قم اضافه کرد: در بحث مسکن تاکنون 40 هزار واحد مسکونی ساخته شده که به مناسبت هفته دولت، تعداد 1000 واحد از آنها در این ایام تحویل صاحبانشان خواهد شد.

احمد حاجی زاده شامگاه گذشته 4 شهریور در دیدار بی واسطه با اهالی خیابان هفت تیر قم و در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب (س)، انقلاب اسلامی را مظهر ایمان برای نوجوانان و جوانان امروزی دانست و گفت: خداوند به همه ی ما توفیق بهره گیری از مکتب انقلاب اسلامی را داده و در این مکتب چیزی جز ایمان برای جوانان و نوجوانان یافت نمی شود چرا که پایه گذار آن فردی با ایمان و خداشناس بود.

وی افزود: این انقلاب و نظام اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدری است که ساده زیستی را بر همه چیز ترجیح می دادند و اولویت را ابتدا به مردم و اطرافیانشان و سپس به خود اختصاص می دادند که این باید سرلوحه ی برای تک تک ما مسئولین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم توجه مسئولین به نوجوانان و جوانان عنوان کرد: امروز هدف دشمنان در جنگ ترکیبی و فضای مجازی، جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستند که در صورت غفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1000 واحد مسکونی در هفته دولت به شهروندان قمی

واگذاری 1000 واحد مسکونی در هفته دولت به شهروندان قمی