مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-11سياسي

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد دیلم در اولویت باشد


در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیلم تلاش می شود تا این قشر در اولویت مسکن و تسهیلات اشتغال قرار گیرند.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیلم گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیلم تلاش می شود تا این قشر در اولویت مسکن و تسهیلات اشتغال قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر دوشنبه در نشست با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: توانمند سازی و ایجاد اشتغال بهترین راهکار برای کمیته امداد در قبال مدد جویان این نهاد مقدس است، لذا باید اهتمام ویژه نسبت به این موضوع داشته باشید.

فرماندار دیلم حمایت خود را از طرح های خود کفایی محرومین اعلام کرد وبیان داشت: طرح خود کفایی مددجویان و محرومین طرح بسیار هدفمند و خوبی است که کمیته امداد توجه ویژه ای نسبت به این موضوع دارد و ما هم به عنوان مجموعه دولت در این طرح عظیم در کنار کمیته امداد خواهیم بود.

اسدی افزود: در بحث مسکن مددجویان و تسهیلات اشتغال زایی مانند گذشته سعی خواهیم کرد در راستای توانمندسازی این قشر، مددجویان را در اولویت قرار دهیم.

وی دیدار و سرکشی مداوم از خانواده های محروم و مددجو را باعث دلگرمی و افزایش اعتماد به نفس آنها دانست و از مجموعه کمیته امداد خواست این برنامه را به صورت مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد دیلم در اولویت باشد

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد دیلم در اولویت باشد