مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-11اقتصادي

سهم 18 درصدی عراق از صادرات ایران


در 5 ماهه نخست امسال ایران بیش از 3.

5 میلیارد دلار به عراق صادرات داشته که صادرات به این کشور 18.

3 درصد از صادرات کل ایران را در مدت زمان یاد شده تشکیل می دهد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سطح روابط اقتصادی ایران و عراق براساس حجم و تراز تجاری دو جانبه  20 میلیارد دلار هدف گذاری شده است در مقطعی از زمان روابط تجاری دو کشور تا سطح 14 میلیارد دلار هم رسیده است و با توجه به ظرفیت های موجود همکاری بین دو کشور که در تمامی حوزه های اقتصادی وجود دارد رسیدن به تجارت 20 میلیارد دلاری بین ایران و عراق در سال  های آینده حتما امکان پذیر خواهد بود.

  یحیی آل اسحاق رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه تا 10 سال آینده عراق بزرگترین کشور برای سرمایه گذاری در منطقه به شمار می رود لذا کسانی که برای حضور در این کشور اقدام می کنند، برنده هستند.

  وی اظهار داشت: آتیه روابط ایران و عراق بسیار روشن است زیرا شرایط و اقتضائات و ظرفیت هایی که ما داریم و هم چنین شرایطی که عراق دارد وفضایی که در این و منطقه حاکم است و همچنین امکانات مالی کشور عراق بیانگر این موضوع است که روابط ایران و عراق در مجموع دارای مزیت است.

  به گفته سید حمید حسینی عضو هیات رییسه اتاق مشترک ایران و عراق با توجه به اینکه دولت عراق بودجه خود را تصویب و ابلاغ کرده است و  پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 18 درصدی عراق از صادرات ایران

سهم 18 درصدی عراق از صادرات ایران