مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-27اجتماعي

دالاهو، سرزمین میوه های بهشتی


شهرستان دالاهو، به فاصله 90 کیلومتری از غرب کرمانشاه، شهرستانی با جاذبه های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز، میوه های بهشتی و مردمانی هنرمند و خونگرم، - ایسنا/کرمانشاه شهرستان دالاهو، به فاصله 90 کیلومتری از غرب کرمانشاه، شهرستانی با جاذبه های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز، میوه های بهشتی و مردمانی هنرمند و خونگرم، این روزها میزبان زوار اربعین حسینی است.

فرشاد مهتابی رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان دالاهو، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزبانی مردم این شهرستان از زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: دالاهو، ششمین شهرستانی است که زوار پس از ورود به کرمانشاه برای رسیدن به مرز خسروی از آن عبور می کنند.

وی افزود: مردم خونگرم و میهمان نواز این شهرستان به منظور استقبال شایسته از زائرین اربعین حسینی، سه موکب راه اندازی کرده اند.

رییس میراث فرهنگی دالاهو خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به اینکه حضور این حجم از زوار اربعین حسینی فرصتی را برای شهرستان فراهم کرده تا بتوانیم جاذبه های گردشگری خود را به آنها معرفی کنیم، در این زمینه هم برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در مسیر تردد زوار به سمت مرز خسروی، یک بازارچه دائمی صنایع دستی با 30 غرفه واقع شده که در آن ابزارآلات فلزی و به ویژه چاقوی کرند که شهرتی جهانی دارد، عرضه و به فروش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دالاهو، سرزمین میوه های بهشتی

دالاهو، سرزمین میوه های بهشتی