مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-19حوادث

کشف و ضبط محموله 10 رأسی الاغ فاقد مجوز قرنطینه ای بهداشتی در شهرستان بهار


سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بهار از کشف و ضبط محموله 10 رأسی الاغ فاقد مجوز قرنطینه ای بهداشتی توسط پست قرنطینه دامی شهید زارعی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بهار از کشف و ضبط محموله 10 رأسی الاغ فاقد مجوز قرنطینه ای بهداشتی توسط پست قرنطینه دامی شهید زارعی این شهرستان خبر داد.

مهدی قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این محموله 10 رأسی الاغ زنده فاقد مجوز قرنطینه ای و بهداشتی که از مبدأ قروه به مقصد تهران بارگیری شده بود، به منظور پیشگیری از بیماری های مشترک در گلوگاه شهید زارعی صالح آباد توسط مأموران نیروی انتظامی توقیف و تحویل پست قرنطینه دامی شهید زارعی شد.

وی افزود: این محموله با هماهنگی مراجع قضایی به جایگاه نگهداری دام منتقل شده است و تا انجام آزمایشات مربوطه و اعلام نتایج در این مکان توقیف خواهد بود.

قنبری با بیان اینکه قرنطینه دام و امنیت زیستی از وظایف دامپزشکی به شمار می رود، گفت: قرنطینه یکی از ارکان های مهم تأمین بهداشت دام، طیور، آبزیان و فرآورده های آن است و نقش پراهمیتی در جلوگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد.

وی ادامه داد: حمل و نقل غیرمجاز دام و فرآورده های دامی نقش مهمی در اشاعه بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد و تردد خودروهای حمل دام و فرآورده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط محموله 10 رأسی الاغ فاقد مجوز قرنطینه ای بهداشتی در شهرستان بهار

کشف و ضبط محموله 10 رأسی الاغ فاقد مجوز قرنطینه ای بهداشتی در شهرستان بهار