مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-24اقتصادي

40 درصد گلخانه های ایجاد شده در البرز متعلق به شهرستان نظرآباد است


استاندار البرز از افتتاح 46 پروژه در شهرستان نظرآباد همزمان با اولین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: شهرستان نظرآباد بیشترین آمار احداث گلخانه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز پنجشنبه 2 شهریورماه 1402 همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان نظرآباد در جمع خبرنگاران، گفت: افتتاح و بهره برداری از این 46 پروژه عمرانی اقتصادی و کشاورزی در شهرستان نظرآباد اشتغالزایی برای 460 نفر را به همراه دارد.

عبداللهی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر سه هزار و280 میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد آماده بهره برداری شد.

وی گفت: 2 گلخانه، یک مدرسه، مرکز پایش تصویری شهرداری نظرآباد متشکل از 44 دوربین و 2 واحد تولیدی و صنعتی از جمله پروژه هایی بود که در این روز مورد بهره برداری رسمی قرار گرفتند.

استاندار البرز افزود: این شهرستان ظرفیت های فراوانی در بخش کشت گلخانه ای دارد و حدود 40 درصد از مجموع گلخانه هایی که در دولت سیزدهم در استان البرز افتتاح شده مربوط به نظرآباد است.

وی گفت: از تمامی کشاورزان و سرمایه گذاران در این بخش دعوت می شود با توجه به حمایت های صورت گرفته و بسترهایی که در استان برای توسعه کشت گلخانه ای مهیا شده، ورود جدی به این بخش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد گلخانه های ایجاد شده در البرز متعلق به شهرستان نظرآباد است

40 درصد گلخانه های ایجاد شده در البرز متعلق به شهرستان نظرآباد است