مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-14حوادث

گفتگو با مردی که دختر مورد علاقه اش را با چاقو کشت


اولیای دم زن جوانی که با ضربات چاقو در نظام آباد تهران به قتل رسیده بود، با تلاش بازپرس جنایی از قصاص قاتل فرزندش گذشت کرد.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رکنا، چهارشنبه چهارم مرداد ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امام حسین(ع) مرگ زن جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش جراحی به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، قاضی جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی سردخانه بیمارستان شدند و با جسد زن 37 ساله ای به نام مهتاب مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی های اولیه نیز نشان می داد قاتل پس از ارتکاب جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده است و در کلانتری 127 نارمک حضور دارد.

بدین ترتیب مرد جنایتکار هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: چهار سال قبل با مهتاب آشنا شدم در این مدت به خاطر علاقه زیاد، درآمد های روزانه ام را که از طریق مسافرکشی کسب می کردم به او می دادم؛ همه چیز خوب بود تا اینکه مهتاب به دروغ مدعی شد به شهرستان رفته است و چند روزی نمی تواند من را ببیند.

متهم ادامه داد: ابتدا نمی دانستم که مهتاب دروغ گفته است تا اینکه همسایه او با من تماس گرفت و گفت مهتاب در تهران حضور دارد؛ پس از اینکه ماجرا را متوجه شدم به مهتاب زنگ زدم تا موضوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با مردی که دختر مورد علاقه اش را با چاقو کشت

گفتگو با مردی که دختر مورد علاقه اش را با چاقو کشت