مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-24اقتصادي

متوسط تاخیر پرواز ایرلاین ها به 107 دقیقه رسید


طبق آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در تیرماه 1402، 28 درصد پروازهای خروجی تاخیر داشتند و متوسط زمان تاخیر پرواز ایرلاین ها، به 107 دقیقه افزایش یافت.

- طبق آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در تیرماه 1402، 28 درصد پروازهای خروجی تاخیر داشتند و متوسط زمان تاخیر پرواز ایرلاین ها، به 107 دقیقه افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در تیرماه 1402 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست یک درصد و در اعزام و پذیرش مسافر شش درصد کاهش و در ارسال و پذیرش بار و پست یک درصد افزایش داشته است.

پروازهای داخلی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در تیر ماه 1402 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست پنج درصد، اعزام و پذیرش مسافر هفت درصد و ارسال و پذیرش بار و پست پنج درصد کاهش داشته است.

پروازهای بین المللی فرودگاه های تحت مالکیت شرکت نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 17 درصد، اعزام و پذیرش مسافر هشت درصد و ارسال و پذیرش بار و پست 20 درصد افزایش داشته است.

کل پروازهای فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در تیر ماه 1402 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست یک درصد و اعزام و پذیرش مسافر چهار درصد کاهش و در ارسال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط تاخیر پرواز ایرلاین ها به 107 دقیقه رسید

متوسط تاخیر پرواز ایرلاین ها به 107 دقیقه رسید