مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-12اجتماعي

اجرای 500 پروژه اجتماع محور نوجوانان در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان تحت پوشش را از دستاوردهای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران « مانا» برشمرد.

- ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان تحت پوشش را از دستاوردهای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران مانا برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا بریمانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) موجب پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های فردی و اجتماعی در بین نوجوانان می شود، گفت: طرح مانا با هدف غنی سازی اوقات فراغت، اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و کار گروهی و همچنین افزایش شناخت نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی ویژه نوجوانان گروه سنی 13 تا 18 طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 1401 بیش از 200 تسهیلگر آموزش دیده و متخصص در طرح مانا استان مازندران فعالیت کرده اند، افزود: در طول سه سال اجرای برنامه بیش از شش هزار نفر از نوجوانان دختر و پسر در مناطق حاشیه، آسیب خیز، کم برخوردار و روستایی استان از مزایای این طرح برخوردار شدند.

مدیرکل بهزیستی استان اجرای بیش از 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان تحت پوشش بهزیستی مازندران را از دستاوردهای طرح مانا برشمرد و تصریح کرد: این نوجوانان از حمایت های مادی و معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 پروژه اجتماع محور نوجوانان در مازندران

اجرای 500 پروژه اجتماع محور نوجوانان در مازندران