مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-30اجتماعي

اجرای 137 کیلومتر خط انتقال آب شرب در سطح روستاهای 4 مجتمع آبرسانی خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اجرای 137 کیلومتر خط انتقال آب شرب در سطح روستاهای چهار مجتمع آبرسانی این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اجرای 137 کیلومتر خط انتقال آب شرب در سطح روستاهای چهار مجتمع آبرسانی این استان خبر داد.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری، بیش از 137 کیلومتر خط انتقال در سطح روستاهای چهار مجتمع آبرسانی پایین دست سد شیرین دره در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان، مجتمع پرسه سو سفلی در شهرستان راز و جرگلان، مجتمع زیدر سرانی (گیفان) در شهرستان شیروان، مجتمع کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان اجرا شد.

وی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی گفت: این پروژه های محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا هستند و تاکنون 137 کیلومتر از خطوط انتقال این پروژه ها اجرا شده است و حدود 208 کیلومتر دیگر نیز باید مطابق قرارداد که مدت آن سه ساله می باشد، اجرا شود.

نعیمی افزود: در سه مجتمع آبرسانی پایین دست سد شیرین دره، پرسه سو سفلی و زیدر سرانی ( در منطقه گیفان) علاوه بر اجرای خط انتقال، در مجموع 61 کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شرب نیز اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 137 کیلومتر خط انتقال آب شرب در سطح روستاهای 4 مجتمع آبرسانی خراسان شمالی

اجرای 137 کیلومتر خط انتقال آب شرب در سطح روستاهای 4 مجتمع آبرسانی خراسان شمالی