مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-02اقتصادي

صادرات تنها در صورت برطرف شدن نیازهای داخلی مجاز است


استاندار خراسان رضوی در قرارگاه مهار تورم استان گفت: صادرات کالا فقط زمانی مجاز است که نیازهای داخل استان برطرف شده باشد؛ در غیر این صورت جلوی صادرات گرفته می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در قرارگاه مهار تورم استان گفت: صادرات کالا فقط زمانی مجاز است که نیازهای داخل استان برطرف شده باشد؛ در غیر این صورت جلوی صادرات گرفته می شود.

یعقوبعلی نظری صبح امروز 11 شهریور در قرارگاه مهار تورم که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی برگزار شد، با تاکید بر مساله نظارت بر قیمت ها اظهار کرد: ارگان های مربوطه باید دقت داشته باشند که قیمت هیچ کالایی در بازار استان نباید از میانگین کشوری بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار به طور مداوم رصد می شود، خاطرنشان کرد: چنانچه کالایی در بازار با کمبود مواجه یا دچار افزایش قیمت شد، سریعا مورد بررسی قرار می گیرد و مدیران دستگاه های اجرایی در قبال آن مسئول هستند.

نظری افزود: دستگاه ها موظف هستند هر جا خلاف یا عدم تعادل در بازار اتفاق افتاد، وارد عمل شده و تا زمان برگشت بازار به وضعیت عادی، موضوع را پیگیری و دنبال کنند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اولویت ما تامین بازار داخل و نیازهای مردم است، عنوان کرد: صادرات کالا فقط زمانی مجاز است که نیازهای داخل استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تنها در صورت برطرف شدن نیازهای داخلی مجاز است

صادرات تنها در صورت برطرف شدن نیازهای داخلی مجاز است