مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-04اقتصادي

مشارکت 14 میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در قزوین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان با واریزی کمک های مختلف به حساب فرزندانشان، بیش از 14 میلیارد و 575 میلیون تومان کمک داشته اند.

- همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلف را برای جذب مشارکت های مردم اجرا می کند که با اجرای این طرح ها زمینه خدمت رسانی به محرومان فراهم می شود.

وی ادامه داد: یکی از طرح های پراستقبال که حامیان از اقشار مختلف و با توان مالی مختلف در آن حاضر هستند، طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان با واریزی کمک های مختلف به حساب فرزندانشان، بیش از 14 میلیارد و 575 میلیون تومان کمک داشته اند.

این مسوول افزود: این میزان کمک را 32 هزار و 785 حامی به هفت هزار و 678 فرزند تحت حمایت اهداء کرده اند که از این میزان بیش از 9 میلیارد و 904 میلیون تومان کمک نقدی بوده و مابقی کمک های غیرنقدی بوده است.

امانی عنوان کرد: کمک های حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز می شود، از این رو حامیان در مناسبت های مختلف هم کمک هایی را به مناسبت هایی چون تولد، آغاز سال جدید، آغاز سال تحصیلی، شب یلدا و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 14 میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در قزوین

مشارکت 14 میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در قزوین