مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-28اجتماعي

خدمت موکب شهدای بهمیی به اربعینی ها در مسیر نجف- کربلا


موکب شهدای شهرستان بهمیی در مسیر نجف اشرف به کربلا به زائرین اربعین خدمات می دهد.

- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی از برپایی موکب شهدای شهرستان بهمیی در مسیر نجف اشرف به کربلا خبر داد و گفت: این موکب به همت کمکهای مردمی واقع در مسیر نجف اشرف به سمت کربلای معلا واقع در عمود 168 قرار دارد.

سرهنگ مهدی غلامی در گفت وگو  خبرنگار فارس در بهمیی با اشاره به اینکه موکب شهدای شهرستان بهمیی در مجموع روزانه پذیرای 5 هزار نفر طی سه شیفت آماده پذیرایی از زائران ایرانی و عراقی خواهد بود گفت: این موکب اماده اسکان زائران به صورت متغیر روزانه 500 نفر است.

وی عنوان کرد: خدمات این موکب از پذیرایی تا ویزیت رایگان پزشکی و کارهای فرهنگی است و این موکب به عنوان امور گمشدگان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمیی اذعان داشت: حجم خدمات، پذیرایی و ارائه غذای گرم از  ویژگیهای این موکب است که پشتوانه ی آن همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بهمیی و جمع آوری نذورات مردمی است.

غلامی افزود: لازم است در این راستا از تمام کسانی که به این موکب کمک کردند به ویژه مردم غیور شهرستان بهمیی تقدیر و تشکر ویژه می کنم و از خداوند سبحان خواستارم از تمام کسانی که در مسیر زائرین کربلا خدمت رسانی می کند با شهدا به ویژه شهدای کربلا محشور بگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت موکب شهدای بهمیی به اربعینی ها در مسیر نجف- کربلا

خدمت موکب شهدای بهمیی به اربعینی ها در مسیر نجف- کربلا