مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-27اجتماعي

تعمیر و راه اندازی 95 درصد از سیستم های روشنایی محورهای همدان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از تعمیر و راه اندازی 95 درصد از سیستم های روشنایی محورهای استان همدان همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از تعمیر و راه اندازی 95 درصد از سیستم های روشنایی محورهای استان همدان همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

مهرداد آهکی️ اظهار کرد: عملیات تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی محورهای استان همدان با فعالیت دو اکیپ امانی و یک اکیپ پیمانی از ابتدای سال جاری شروع شده بود که طی این مدت 95 درصد تعمیر، سرویس و راه اندازی شده اند و در همین راستا نیز 13 مورد روشنایی مقطعی در تقاطع ها و نقاط پرتصادف نصب و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به سفرهای زائران امام حسین(ع) افزود: پیش بینی می شود اغلب سفرهای زوار به علت گرمای هوا در طول شب انجام شود و به همین منظور نقش سیستم های روشنایی برای اتقاء ایمنی راه ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

ب️ه گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آهکی تصریح کرد: طی دو ماه گذشته 21 کیلومتر روشنایی در طول محور همدان-کرمانشاه راه اندازی شد همچنین عملیات نصب سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد به طول 14 کیلومتر به طور کامل راه اندازی شده و در حال بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و راه اندازی 95 درصد از سیستم های روشنایی محورهای همدان

تعمیر و راه اندازی 95 درصد از سیستم های روشنایی محورهای همدان