مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-01اقتصادي

آخرین وضعیت صندوق حاشیه ساز بهمیی به روایت آقای دادستان


دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدار قابل توجهی از سرمایه ها توسط صاحب صندوق صرف خرید سهام بورسی شده که به مدت یکماه آگهی فروش آن منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی با توجه به گذشت چند ماه از پرداخت اولین اقساط صندوق حاشیه ساز بهمیی مردم همچنان با مطالبه گری در فضای مجازی پیگیر پرداخت اقساط بعدی هستند که دادستان مرکز استان در گفت وگو با خبرنگار ما در بهمیی آخرین جزییات پرداخت و فروش سهام را تشریح کرد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدار قابل توجهی از سرمایه ها توسط صاحب صندوق صرف خرید سهام بورسی شده که به مدت یکماه آگهی فروش آن منتشر شد و به دو علت به فروش نرسید اوضاع نامناسب بورس و سهام مذکر جزء سهام های جذاب و پر مشتری نیستند.

سید علی ملک حسینی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده برای بار دوم در حال انتشار آگهی است و چنانچه در این مرحله هم مشتری پیدا نشود سهام به صورت خرده فروشی عرضه می شود که احتمال فروش به دلیل قیمت پایین تر بیشتر است.

وی ادامه داد: اطمینان می دهیم که دادستانی تا ریال آخر حق و حقوق مردم را پیگیری خواهند کرد.

ملک حسینی با اشاره به رسیدگی پرونده صاحب صندوق گفت: تحقیقات مقدماتی مطابق قانون در مرحله دادسرا محرمانه است و آیین رسیدگی در این مرحله با رسیدگی در دادگاه متفاوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت صندوق حاشیه ساز بهمیی به روایت آقای دادستان

آخرین وضعیت صندوق حاشیه ساز بهمیی به روایت آقای دادستان