مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-03سياسي

تدارک ویژه بارگاه منور رضوی برای زائران غیرایرانی دهه آخر صفر


مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی همزمان با فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه های متنوعی را برای مخاطبان غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی تدارک و پیش بینی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیریت زائرین غیرایرانی آستان قدس رضوی امسال نیز همانند سال های گذشته در ایام دهه پایانی ماه صفر میزبان زائرانی از کشورهای عرب و اردو زبان است و از همین رو برنامه های متعددی را ویژه این گروه از زائران در بارگاه منور رضوی برگزار می کند.

برگزاری مراسم به زبان عربی (بخش غرب آسیا) این مدیریت در نظر دارد مصادف با ایام آخر ماه صفر، مراسم ویژه زائران عرب زبان را با حضور اساتید مطرح جهان اسلام در دو نوبت ظهر و عصر در رواق دارالمرحمه و صحن غدیر برگزار کند.

بر این اساس از 15 تا 25 شهریور مصادف با 20 تا 30 صفر صحن غدیر (شب) و رواق دارالمرحمه (ظهر) میزبان زائران عرب زبان است و حجج اسلام و المسلمین محمد الساعدی، هاشم الحیدری از عراق و اسد القصیر از لبنان سخنرانان این مراسم هستند.

همچنین بخش غرب آسیا امور زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در ایام دهه آخر صفر، در نظر دارد با دعوت از سخنرانان و مداحان مشهور جهت ارتقای سطح فرهنگی، دانش و معارف شیعی این عزیزان جلسات سخنرانی، مرثیه سرایی و سینه زنی و سایر امور فرهنگی مرتبط را برگزار کند، این برنامه ها از چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ویژه بارگاه منور رضوی برای زائران غیرایرانی دهه آخر صفر

تدارک ویژه بارگاه منور رضوی برای زائران غیرایرانی دهه آخر صفر