مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-03فرهنگي

«رژی» به پایان نزدیک می شود/ پرتره ای از سیدجمال الدین اسدآبادی


مستند سینمایی «رژی» تازه ترین محصول مرکز مستند سوره که پرتره سیدجمال الدین اسدآبادی در واقعه نهضت توتون و تنباکو است، برای حضور در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» آماده می شود.

- مستند سینمایی رژی تازه ترین محصول مرکز مستند سوره که پرتره سیدجمال الدین اسدآبادی در واقعه نهضت توتون و تنباکو است، برای حضور در هفدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با انجام آخرین مراحل فنی، مستند سینمایی رژی تازه ترین محصول مرکز مستند سوره به تهیه کنندگی امیر رویینی و کارگردانی امیر رویینی و علی کوشا خود را برای حضور در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت آماده می کند.

به تازگی فخرالدین صدیق شریف به عنوان گوینده متن به این پروژه پیوسته است و همچنین صداگذاری و اصلاح رنگ و نور این اثر مراحل پایانی را سپری می کند.

رژی که مراحل تحقیق و پژوهش آن نزدیک به 5 ماه زمان برده و نگارش فیلمنامه و جستجوی تصاویر آرشیوی آن نیز 2 ماه به طول انجامیده است، با بهره بردن از آرشیو موجود و بازسازی صحنه های مربوطه، نگاهی به زندگی و فعالیت های مبارزاتی سیدجمال الدین اسدآبادی اندیشمند سیاسی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رژی» به پایان نزدیک می شود/ پرتره ای از سیدجمال الدین اسدآبادی

«رژی» به پایان نزدیک می شود/ پرتره ای از سیدجمال الدین اسدآبادی