مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 00:152023-09-01حوادث

اطفای حریق گسترده در بازار آمل


رییس سازمان آتش نشانی آمل با اعلام اینکه اطفای حریق در ضلع شرقی بازار شهرداری مانع بروز فاجعه شد، گفت: سقوط بالابر شرکت خصوصی جان یک شهروند آملی را گرفت.

- روح الله اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل از مهار حریق شامگاه گذشته در بازار این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: حریق یک واحد تجاری در بازار ضلع شرقی شهرداری با ورود سریع و به هنگام عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی مهار شد.

وی با بیان اینکه گزارش آتش سوزی شامگاه جمعه گذشته واقع در بازار آمل به اتاق فرمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام شد، افزود: عوامل عملیاتی ایستگاه مرکزی به سرعت خود را به محل حریق رساندند و با سرعت عمل به کنترل حادثه و خاموشی آتش مشغول شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل تصریح کرد: در این آتش سوزی محیط جغرافیایی، محل حادثه و زمان محل حادثه به گونه ای رقم خورد که ممکن بود منجر به فاجعه بزرگ در شهر شود زیرا با توجه به قرار گرفتن در روز جمعه همه مغازه های واقع در بازار تعطیل بود و اگر اندک تأخیر در کار خبررسانی و اطفا انجام می شد این حریق به تمام بازار سرایت می کرد.

اسماعیلی بیان کرد: به دلیل سرعت بالای عملیات اطفا به جهت وقت شناسی آتش نشانان آملی و خلوت بودن خیابان انجام شد، سه دقیقه پس از زمان تماس تا آغاز عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق گسترده در بازار آمل

اطفای حریق گسترده در بازار آمل