مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-31اقتصادي

اعزام 550 کامیون به سفر اربعین از استان یزد


تاکنون 550 کامیون و وسیله نقلیه حامل کالای همراه موکب داران پس از انجام تشریفات گمرکی خروج موقت از این استان به مقصد عراق خارج شده است.

- محمدحسین سلمانی، مدیرکل گمرکات استان یزد در حاشیه بازدید از روند انجام تشریفات گمرکی خروج موقت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران بی وقفه و شبانه روزی همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده تعداد کامیون بیشتری از یزد به مقصد عراق خارج می شود.

وی با اشاره به تقدیر دبیرستاد اربعین یزد از خدمات گمرک استان، افزود: تشریفات گمرکی خروج موقت 50 سواری شخصی علاوه بر کامیون و کالاهای همراه موکب داران نیز انجام شده است و این تعداد سواری برای سفر اربعین از یزد خارج شده اند.

سلمانی با بیان این که خدمات گمرک یزد به زائران و موکب داران تا آخرین زائر و موکب ادامه خواهد داشت، گفت: همه امکانات گمرک یزد برای تسهیل و روان سازی سفر اربعین حسینی(ع) بسیج شده است و کارکنان گمرک یزد بی وقفه و خارج از ساعت اداری مشغول خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

مدیرکل گمرکات استان یزد تصریح کرد: تعداد نیروهای متصدی انجام رویه خروج موقت برای تسهیل سفر و روان سازی تشریفات گمرکی خروج کالای موکب داران سه برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 550 کامیون به سفر اربعین از استان یزد

اعزام 550 کامیون به سفر اربعین از استان یزد