مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-23بين الملل

تاکید بر توسعه همکاری ایران و عراق در زمینه مبارزه با موادمخدر


در جلسه مشترک بین روسای پلیس مبارزه با موادمخدر ایران و عراق بر تقویت ثبات منطقه و توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه مبارزه با مواد مخدر تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه مشترک امنیتی بین رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران و عراق با حضور عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق در مقر فرماندهی پلیس استان کربلا برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر جلوگیری از شیوع مواد مخدر در بین 2 کشور و مبارزه با این بلای خانمان سوز تاکید کردند و راه های مقابله با تجارت و قاچاق مواد مخدر را مورد بررسی قرار دادند.

دو طرف در این نشست همچنین بر تبادل اطلاعات برای از بین بردن شبکه های بین المللی تجارت و قاچاق مواد مخدر به گونه ای که به تقویت ثبات امنیت جامعه و تقویت روابط دوجانبه بین 2 کشور در مبارزه با مواد مخدر کمک کند، تاکید کردند.

سردار ایرج کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در این نشست به تشریح اقدامات و فعالیت های مقابله ای پلیس مبارزه با مواد مخدر با پدیده شوم مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر که از کشورهای شرقی وارد می شود با تمام توان مبارزه می کند و گواه این مبارزه تقدیم نزدیک به 4 هزار شهید و بیش از 12 هزار جانباز در این عرصه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه همکاری ایران و عراق در زمینه مبارزه با موادمخدر

تاکید بر توسعه همکاری ایران و عراق در زمینه مبارزه با موادمخدر