مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-28دانش

اولین دانشکده علوم و فناوری های راهبردی در یزد افتتاح می شود


معاون آموزشی وزیر علوم از افتتاح اولین دانشکده علوم و فناوری های راهبردی در یزد با مدل حکمرانی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم عموعابدینی، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه آمایش آموزش عالی در دانشگاه یزد با بیان اینکه کشور اکنون در حال توسعه است و دانشگاه با وضعیت فعلی به جایی نمی رسد، تصریح کرد: ریل گذاری باید تغییر کند و جدیدترین برنامه ای که منطبق بر تمدن ایرانی اسلامی است، باید اجرایی شود.

قاسم عمو عابدینی با اشاره به تاریخچه شکل گیری دانشگاه و حکمت خانه ها اظهار داشت: مدل حکمرانی آموزشی برنامه محور، استاد محور و شاگردپرور را دنبال خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در آموزش ما اخلاق ضعیف است بنابراین باید مدلی که 80 سال پیش در دانشگاه های ما پایه گذاری شد، تغییر کند و این تغییر اکنون مصوبه است و خرسندیم که آن را اجرا خواهیم کرد.

عمو عابدینی عنوان کرد: دانشکده ای تحت علوم و فناوری های راهبردی در استان یزد امروز برای اولین بار در کشور با مدل برنامه محوری، استاد محوری و شاگردپروری افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: آمایش آموزش عالی مسئولیت بسیار مهمی است که در اکثر کشورهای دنیا اجرا شده و در کشور ما در حالی هنوز انجام نشده که رهبر معظم انقلاب 10 سال پیش بر آن تاکید کردند و متاسفانه هیچ کشوری در شرایط فعلی به آشفتگی کشور ما در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دانشکده علوم و فناوری های راهبردی در یزد افتتاح می شود

اولین دانشکده علوم و فناوری های راهبردی در یزد افتتاح می شود