مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-03سياسي

تکرار اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم یک حرکت سیستماتیک است


اسقف اعظم سیبویه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران به همراه زوریک کاراپتیان، مدیر خلیفه گری تهران ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رییس این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسقف اعظم سیبویه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران به همراه زوریک کاراپتیان، مدیر خلیفه گری تهران ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور، رییس این سازمان دیدار و در خصوص دور جدید گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت ارمنی حوزه سیلیسی گفت وگو کردند.

حجت الاسلام ایمانی پور ضمن تأکید بر مؤثر بودن گفت وگوهای دینی بین اسلام و مسیحیت ارمنی حوزه سیلیسی و تداوم آن، از اسقف اعظم سیبویه سرکیسیان به عنوان محور اصلی نشست های گفت وگوی بین ادیان این سازمان با گروه های مسیحی به نیکی یاد کرد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار داشت: حضور ارزشمند شما در گفت وگوهای دینی چه در ایران و چه در خارج از کشور برای ما مغتنم است و در جامعه بین المللی در خصوص روابط بین ادیان، جایگاه ویژه و مهمی دارید.

تکرار اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم یک حرکت سیستماتیک است وی با قدرانی از مواضع صریح سیبویه سرکیسیان در قبال محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: تکرار اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم اتفاق ساده ای نبود، بلکه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم یک حرکت سیستماتیک است

تکرار اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم یک حرکت سیستماتیک است