مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-25سياسي

71 پروژه و طرح اقتصادی در بیله سوار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود


همزمان با هفته دولت 71 پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

- صاحبعلی اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمتگزاری مخلصانه و بی منت به جامعه هستند که با الگوگیری از آموزه های بزرگان دینی، به دنبال زنده نگه داشتن حکومت امیر المومنین امام علی (ع) و با بهره گیری از فرمایشات امام راحل بودند.

وی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که شرافتمندانه و صادقانه در جهت تحقق اهداف نظام به ملت خدمت می کردند.

فرماندار شهرستان بیله سوار عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت 71 پروژه و طرح های اقتصادی با اعتباری بالغ بر 177 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

اصغری ادامه داد: 58 پروژه با اعتبار 167 میلیارد و 530 میلیون تومان افتتاح و بهره برداری و 13 پروژه دیگر نیز بااعتبار 10 میلیارد و 466 میلیون تومان کلنگ زنی که در مجموع 71 پروژه با اعتبار 177 میلیارد و 997 میلیون تومان هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 پروژه و طرح اقتصادی در بیله سوار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

71 پروژه و طرح اقتصادی در بیله سوار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود