مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-30اقتصادي

طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر به ثبات قیمت گوشت کمک می کند


رییس سازمان امور عشایر ایران از آغاز طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در پایان مدت پرواربندی، علاوه بر میزان تولید گوشت توسط عشایر، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان امور عشایر ایران از آغاز طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در پایان مدت پرواربندی، علاوه بر میزان تولید گوشت توسط عشایر، شاهد افزایش 10 هزار تن دیگر گوشت قرمز در کشور باشیم که این موضوع به ثبات قیمت گوشت قرمز و جلوگیری از نوسان قیمت گوشت کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش احمدی میرقائد، امروز هشتم شهریورماه در سفر به چهارمحال و بختیاری و افتتاح پروژه های بخش کشاورزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمعیت عشایری کشور بالغ بر 1.

2 میلیون نفر است، اظهار کرد: 25 درصد گوشت قرمز و 35 درصد صنایع دستی کشور توسط عشایر تامین می شود، همچنین سالانه حدود 200 هزار تن گوشت قرمز توسط این جامعه روانه بازار مصرف می شود.

رییس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه جامعه عشایری کشور دارای پتانسیل های فراوانی هستند، افزود: دولت به عنوان خدمتگزار این جامعه، تلاش های گسترده ای را در راستای ارتقای شاخص های توسعه عشایری به کار گرفته است، در حقیقت یکی از مهم ترین تلاش های دولت و سازمان امور عشایر افزایش شاخص های زیربن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر به ثبات قیمت گوشت کمک می کند

طرح تولید قراردادی گوشت قرمز عشایر به ثبات قیمت گوشت کمک می کند