مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-29سياسي

احیای 268 واحد راکد و تکمیل 476 واحد نیمه تمام در استان تهران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از احیای 268 واحد راکد و تکمیل 476 واحد نیمه تمام خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 130 هزار شغل جدید در استان ثبت شده و تعهد سال جاری 145 هزار نفر است که تقریباً 40 درصد آن محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پروژه های زیرساختی و عمرانی شمیرانات، به مناسبت هفته دولت با حضور محمد علیمهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، معاونان، جمعی از مدیران و روسای شورای شهرستان و بخش های لواسانات و رودبارقصران ، طی جلسه ای تشریح و بهره برداری از آن به صورت مجازی برگزار شد.

علیمهری در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: گاهاً ممکن است مقیاس پروژه هایی که افتتاح می شوند کوچک باشد، اما تأثیرگذاری آن ها بسیار مهم باشد.

به طور مثال در یکی از شهرستان ها با بهسازی 5 کیلومتر جاده از تصادفات مرگبار چند ده نفره جلوگیری شده و اهمیت آن برای مردم شاید از پروژه های چند صد میلیاردی نیز بیشتر باشد.

وی ادامه داد: عمده پروژه های شمیرانات در سال جاری نیز از این دست پروژه هاست که بی شک موجب استقبال و خرسندی اهالی واقع شده است.

طی بازدیدهایی که داشته ایم، جنس کارهایی که در این شهرستان انجام می شود را نیز زمره اموری برآورد کرده ایم که علیرغم زمان بر و هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 268 واحد راکد و تکمیل 476 واحد نیمه تمام در استان تهران

احیای 268 واحد راکد و تکمیل 476 واحد نیمه تمام در استان تهران