مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-23دانش

خبر خوش برای مشمولان سربازی در حوزه جذب اعضای هیأت علمی


مشمولان خدمت سربازی غیر غایب دارای مدرک دکتری می توانند در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی ثبت نام کنند، این امکان برای نخستین بار فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برای نخستین بار وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای جذب اعضای هیأت علمی بیش از 200  دانشگاه و 70  رشته محل فراخوان عمومی صادر کرد.

اولین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال 1402 از شنبه 4 شهریور آغاز و تا پنج شنبه 16 شهریور ادامه دارد که این فراخوان دارای 2ویژگی خاص نسبت به فراخوان های قبلی است.

این خبری است که افراد مشمول را بسیار خوشحال می کند، موضوع را از محمد خلج امیرحسینی رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم پیگیری کردیم.

خلج امیرحسینی گفت: برای اولین بار این فرصت فراهم شد تا دانش آموختگان دکتری که فاقد کارت پایان خدمت هستند یا در حال سپری کردن دوره خدمت نظام وظیفه هستند به شرط نداشتن غیبت، در فراخوان جذب شرکت و وارد رقابت جذب شوند.

به گفته وی، طبق قول مساعد ستاد کل نیرو های مسلح، این مشمولان اگر موفق به طی فرایند جذب دانشگاه ها شوند به عنوان عضو هیأت علمی پیمانی محسوب شده و دوران تعهد خدمت وظیفه را در دانشگاه طی می کنند.

رییس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم اظهار داشت: همچنین برای اولین بار قبل از آغاز فراخوان، مجوز های استخدامی از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای مشمولان سربازی در حوزه جذب اعضای هیأت علمی

خبر خوش برای مشمولان سربازی در حوزه جذب اعضای هیأت علمی