مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-30سياسي

جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی برگزار می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: هفته آینده زمان دقیق برگزاری جشنواره شهید رجایی استان اعلام می شود.

- حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت طی یک سال است و در کنار افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در این هفته هر سال سعی شده تا گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی نیز ارائه شود.

وی با بیان اینکه ازریابی دستگاه های اجرایی ضمن ازرش گذاری و سنجش عملکرد آن ها سبب اثرگذاری و کارایی بهتر آن دستگاه در ادامه مسیر می شود، افزود: سال هاست که در این هفته جشنواره شهید رجایی در سطوح ملی، وزارتخانه ای و استانی برگزار می شود.

جهانشاهی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سطح ملی در روز کارمند و معرفی وزارت خانه ها و نهادهای برتر در این زمینه با حضور رییس جمهوری ادامه داد: سطح بعد این جشنواره مربوط به دستگاه های اجرایی یعنی هر وزارت خانه است که به طور جداگانه دستگاه های زیر مجموعه اش را مورد ازریابی قرار می دهد و دستگاه برتر در هر استان انتخاب می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در ادامه به سطح استانی جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: دبیرخانه این جشنواره در سازمان مدیریت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره شهید رجایی خراسان جنوبی برگزار می شود