مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:052023-08-28پزشكي

صندوق بیماران خاص و صعب العلاج رویایی که محقق شد


رییس اداره بیمه سلامت شهرستان شهرضا گفت: بیماری های خاص و صعب العلاج و نادر هزینه های کمرشکنی به بیمار تحمیل می کنند بر همین اساس صندوق بیماران خاص، - سید مجتبی صالح رییس اداره بیمه سلامت شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به پوشش بیمه رایگان دهک های درآمدی اول تا پنجم و کاهش پرداخت حق بیمه در دهک های ششم تا نهم، اظهار داشت: بیماری های خاص و صعب العلاج و نادر هزینه های کمرشکنی به بیمار تحمیل می کنند بر همین اساس صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر از سال 1401 ایجاد شد.

وی با اشاره به پرداخت هزینه های مازاد بیماران خاص و صعب العلاج افزود: 250 بیمار خاص و صعب العلاج به بیمه سلامت شهرضا معرفی شدند و هزینه های آن ها پرداخت می شود.

صالح با اشاره به پوشش هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت گفت: در این زمینه انعقاد قرارداد با مرکز ناباروری شهرک سلامت و بیمارستان شهید بهشتی انجام شده است و هزینه های ناباروری پس از نشاندار شدن کد بیمه درمانی بیمه شدگان پرداخت می شود.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان شهرضا با اشاره به پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد اعم از پزشکان دارای مطب، موسسات تشخیصی درمانی (آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی) و بیمارستان امیرالمومنین(ع) بیان کرد: پوشش بیمه ای خدمات توانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیماران خاص و صعب العلاج رویایی که محقق شد

صندوق بیماران خاص و صعب العلاج رویایی که محقق شد