مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-03بين الملل

تهیه فولاد مورد نیاز اندونزی از ایران / گسترش روابط تجاری دو کشور بزرگ اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رونی پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران که به کرمان سفر کرده است در دیدار با استاندار کرمان گفت: - سفیر اندونزی در ایران در سفر به استان کرمان گفت:  تهیه فولاد از ایران توسط اندونزی قطعا بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم این تهاتر را انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رونی پراستیو یولیانتورو سفیر اندونزی در ایران که به کرمان سفر کرده است در دیدار با استاندار کرمان گفت: تهیه فولاد از ایران توسط اندونزی قطعا بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم این تهاتر را انجام دهیم.

 وی افزود: استان کرمان علاوه بر منابع معدنی در زمینه کشاورزی خرما و پسته نیز تجارت خوبی دارد و براساس آماری که از توسعه تجارت ایران داریم صادرات خرما به اندونزی زیاد است.

او با اشاره به سفر اخیر آیت الله رییسی به اندونزی اظهار داشت: این سفر، زمینه ارتقای روزافزون همکاری های دو کشور را فراهم کرد و در طول سفر تفاهم نامه های زیادی امضا شد و اکثر تفاهمنامه ها در مورد مسائل اقتصادی بود که پیش زمینه ای برای همکاری های بیشتر اقتصادی می تواند باشد.

سفیر اندونزی گفت: در این سفر، رییس جمهور اندونزی در مورد انتقال پایتخت اندونزی از شهر جاکارتا به شهر دیگری نیز صحبت نمود که پایتحت جدید نیازمند سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه فولاد مورد نیاز اندونزی از ایران / گسترش روابط تجاری دو کشور بزرگ اسلامی

تهیه فولاد مورد نیاز اندونزی از ایران / گسترش روابط تجاری دو کشور بزرگ اسلامی