مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-09سياسي

فعالیت بیش از 3000 گروه جهادی در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان از فعالیت بیش از سه هزار گروه جهادی در این استان خبر داد و گفت: گیلان سه هزار و 500 گروه جهادی ثبت شده دارد که امسال شاهد فعالیت بیش از 800 گروه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان در سالن اجتماعات سپاه قدس، با بیان اینکه ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مناطق محروم با شهدا عهد بسته ایم، اظهار کرد: مردم مناطق کمتر برخوردار استان مستحق دریافت خدمات زیرساختی هستند و اهتمام دولت در استان در کنار مردم برای حل مشکلاتشان، باعث خوشحالیشان می شود.

وی با تأکید بر آمادگی سپاه برای همراهی با دولت در خصوص محرومیت زدایی، گفت:  سپاه پاسداران در قالب قرارگاه محرومیت زدایی و همچنین بهره مندی از بسیج سازندگی و دیگر امکانات در کنار دولت آمادگی کامل برای تسریع درروند  اجرای پروژه های زیرساختی را دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از فعالیت بیش از سه هزار گروه جهادی در این استان خبر داد و افزود: گیلان سه هزار و 500 گروه جهادی ثبت شده دارد که امسال شاهد فعالیت بیش از 800 گروه جهادی بودیم.

عبدالله پور با اشاره به ساخت و واگذاری 2 هزار واحد مسکن محرومین در گیلان طی چهار سال اخیر توسط بسیج سازندگی، تصریح کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 3000 گروه جهادی در گیلان

فعالیت بیش از 3000 گروه جهادی در گیلان