مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-23سياسي

ویژه برنامه های فرهنگی هنری حوزه کودک و نوجوان در استان مازندران


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری حوزه کودک و نوجوان در هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری حوزه کودک و نوجوان در هفته دولت خبر داد.

حامد فاضلی کبریا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با نقش و اهمیت دولت و خدمات آن در جامعه و جامعه پذیری این قشر که آینده ساز کشور خواهند بود؛ تلاش شده است تا در تمامی مراکز فرهنگی هنری ویژه برنامه هایی با هدف تببین خدمات و نقش دولت و گرامی داشت این هفته صورت پذیرد.

وی افزود: این اداره کل در نظر دارد به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و تکریم فرزندان کارکنان دولت، از دوم تاهشتم شهریور در تمامی مراکز فرهنگی هنری زیر پوشش خود اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی هنری بپردازد.

فاضلی یادآور شد: به همین منظور با هماهنگی انجام شده با استانداری مازندران اقدام به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز فرهنگی هنری استان از 2 تا 8 شهریور نماید که در همین راستا برنامه هایی از قبیل: پخش فیلـم هـای ســینمایی و انیمیشـن ویژه نوجوانـان سـاعت 9 صــبح هر روز - پخش انیمیشن های ویژه کودکان ساعت 10 صبح هر روز- ارائه محصولات کانون با تخفیف در سامانه مجازی دیجی کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های فرهنگی هنری حوزه کودک و نوجوان در استان مازندران

ویژه برنامه های فرهنگی هنری حوزه کودک و نوجوان در استان مازندران