مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-28ورزشي

داور شجاعت کافی برای قضاوت نداشت


سرمربی تیم فوتسال سفیر گفتمان با بیان اینکه داور شجاعت کافی برای قضاوت نداشت، گفت: داور نمی توانست بر خلاف خواسته هواداران مس سوت بزند.

- رضا زرخانلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: بازی امروز به واسطه اینکه 2 تیم بالای جدول با هم بازی می کردند، بازی حساسی بود.

سرمربی تیم فوتسال سفیر گفتمان عنوان داشت: شاهد یک بازی نزدیک و پایاپای بودیم اما در شروع بازی 2 اشتباه بچگانه از بازیکنانمان باعث شد در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر عقب بیافتیم اما هر چه از زمان بازی گذشت و جلوتر رفتیم.

زرخانلی خاطرنشان کرد: بچه هایمان راحت تر بازی کردند و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: می توانستیم در نیمه اول کار را مساوی کنیم اما خوش شانسی حریف و کم دقتی بازیکنانمان در زدن ضربات آخر، منجر به این شد که بازی در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

سرمربی تیم سفیر گفتمان با اشاره به نیمه دوم بازی اذعان داشت: در رختکن با بازیکنان صحبت کردم و شرایط را توضیح دادم و بر اساس همان روند که قابل پیش بینی هم بود جلو می رفتیم و یک گل هم زدیم.

وی ادامه داد: نقطه عطف بازی، در جایی که می توانست تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد، متأسفانه داور بازی در شرایطی برای ما پنالتی اعلام نکرد که اگر مس در آن شرایط قرار می گرفت، سوت را می زد و چه بسا موقعیت هایی هم که خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور شجاعت کافی برای قضاوت نداشت

داور شجاعت کافی برای قضاوت نداشت