مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:302023-08-29سياسي

اقدام وزارت علوم برای نهادینه سازی آموزش مهارتی و چهار راهبرد برای اشتغال دانشجویان


آموزش عالی طی دو سال اخیر تحولات و دستاوردهای بعضا چشمگیری داشته، از اجرای دو نوبته کنکور سراسری پس از 52 سال برگزاری یک نوبتی، تا تلاش برای رفع دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با مهارتی کردن آموزش و تدوین سبد بورسیه و تدوین 13 نوع بورسیه برای تضمین آینده شغلی دانشجویان.

- آموزش عالی طی دو سال اخیر تحولات و دستاوردهای بعضا چشمگیری داشته، از اجرای دو نوبته کنکور سراسری پس از 52 سال برگزاری یک نوبتی، تا تلاش برای رفع دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با مهارتی کردن آموزش و تدوین سبد بورسیه و تدوین 13 نوع بورسیه برای تضمین آینده شغلی دانشجویان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگاهی کوتاه به کارنامه دو ساله دولت سیزدهم در حوزه آموزش عالی نشان می دهد بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و بازگشت دانشجویان به کلاس های درس پس از شیوع ویروس کرونا شاید مهم ترین اقدام و عملکرد این دولت به شمار برود.

در واقع پس از گذشت دو سال از آموزش مجازی شرایط تقریبا به گونه ای پیش رفت که بازگرداندن دانشجویان به دانشگاه برای آموزش حضوری سخت بود.

چراکه از طرفی، دانشجویان به نحوی به آموزش مجازی عادت کرده بودند و از طرفی دیگر، دانشگاه ها نیز به دلیل وجود مشکلات اقتصادی، بحث بودجه و گرانی های این دو سال اخیر، شرایط سختی برای بازگشت به آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام وزارت علوم برای نهادینه سازی آموزش مهارتی و چهار راهبرد برای اشتغال دانشجویان

اقدام وزارت علوم برای نهادینه سازی آموزش مهارتی و چهار راهبرد برای اشتغال دانشجویان