مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-04اقتصادي

نمایشگاه پاییزه در گیلان برپا می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه پاییزه در گیلان خبر داد و گفت: این نمایشگاه هم زمان با بازگشایی مدارس از بیستم تا پایان شهریورماه برگزار می شود.

- تیمور پور حیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از برپایی نمایشگاه پاییزه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برای سهولت دسترسی و قیمت مناسب البسه، پوشاک و لوازم تحریر هم زمان با بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه از بیستم تا پایان شهریورماه برگزار می شود.

وی به نظارت های انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 165 پرونده تخلف کالای قاچاق با استفاده از ظرفیت های نظارتی در استان تشکیل شده است که اغلب آن در اقلام پوشاک، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دخانیات بود که منجر به جریمه پنج میلیارد و 500 میلیون تومان شد.

مدیرکل صمت گیلان، با اشاره به روند کاهشی قیمت برخی مواد غذایی نظیر روغن خوراکی در استان، گفت: قیمت انواع روغن خوراکی با تعدیل روبرو شده و آخرین نرخ های مذکور در سامانه 124 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بارگذاری و قابل مشاهده است.

پایان پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پاییزه در گیلان برپا می شود

نمایشگاه پاییزه در گیلان برپا می شود